zamknij

FAQ

1. Czy do zawarcia transakcji konieczne jest założenie konta bankowego w walucie obcej?

Do przeprowadzenia transakcji wymagane jest podanie co najmniej jednego konta złotówkowego oraz walutowego.

2. Jakie czynności są niezbędne do wykonania transakcji?

Aby móc wykonywać transakcje za pośrednictwem kantoru internetowego kubisa24.pl niezbędne jest zarejestrowanie się oraz podanie danych osobowych wraz z numerami rachunków bankowych za pośrednictwem których będą realizowane przelewy.

3. Czy mogę zawierać transakcję poza godzinami pracy kantoru?

Nie ma możliwości zatwierdzenia kursu wymiany poza godzinami pracy, istnieje jednak możliwość dokonania wpłaty środków do portfela walutowego za pośrednictwem zakładki wpłata środków.

4. Jak dokonać pierwszej wpłaty środków?

Pierwszej wpłaty środków dokonujemy za pośrednictwem zakładki Transakcje/ Wpłata środków. Należy wypełnić formularz wpłaty, a następnie wykonać przelew na podane przez nas konto bankowe.

5. Czy po wykonaniu wpłaty musze potwierdzić wykonanie przelewu?

Po wykonaniu przelewu prosimy o kliknięcie przycisku Potwierdzam wykonanie przelewu. Ułatwi nam to zaksięgowanie środków.

6. Za pośrednictwem jakich banków środki będą księgowane online?

Posiadamy rachunki w sześciu bankach tj. Alior Bank, BGŻ BNP Paribas, Santander Bank, ING Bank,  Pekao S.A., PKO BP.

7. Czy mogę negocjować kurs wymiany ?

W naszym kantorze internetowym prowadzimy negocjacje telefoniczne dla transakcji o wartości powyżej 100 000 PLN.

8. Dlaczego nie mogę zawrzeć transakcji ponadprogowej?

Aby zawrzeć transakcję ponadprogową należy przesłać skan dowodu osobistego w celu potwierdzenia zgodności danych osobowych podanych podczas procesu rejestracji.

9. Jaka jest minimalna wartość transakcji wymiany walut?

Minimalna kwota transakcji wynosi 1000 jednostek waluty.

10. Czy otrzymam informację o zasileniu salda?

Kantor kubisa24.pl wysyła wiadomość SMS na podany przez klienta podczas rejestracji numer telefonu z informacją o zasileniu środków.

11. Czy po wykonaniu przelewu jestem zobligowany do zawarcia transakcji?

Oczywiście, że nie. Klient ma do wyboru pozostawić środki w portfelu walutowym, złożyć zlecenie z limitem ceny, zawrzeć transakcję po kursie bieżącym, zlecić przelew zwrotny za który nie będzie naliczona dodatkowa opłata.

12. Dlaczego podczas wykonywania przelewu w walucie obcej pojawia się komunikat błędne dane?

Podczas wykonywania przelewu w walucie obcej prosimy o wpisywanie w formularzu przelewu danych kantoru bez polskich znaków.

13. Czy kantor Kubisa24 przyjmuje przelewy zagraniczne?

Kantor kubisa24 obsługuje przelewy zagraniczne. Szczegółowa lista państw z których przyjmujemy przelewy znajduje się w zakładce Z zagranicy.

14. Czy kantor kubisa24 wysyła środki za granicę?

Nasz kantor internetowy wysyła przelewy zagraniczne.

15. Czy wykonując przelew walutowy ze swojego banku muszę podać kod SWIFT?

Wykonując przelew walutowy niezbędne jest podanie kodu SWIFT. Przesyłając środki na nasze konto kod SWIFT wyświetla się wraz z danymi do przelewu w formularzy do wpłaty środków. Zakładka Transakcje/Wpłata środków

16. Czy kantor kubisa24 nalicza dodatkowe opłaty za przelewy?

Kantor internetowy kubisa24 nie nalicza żadnych dodatkowych opłat i prowizji. Nie dotyczy to sytuacji wystąpienia kosztów banków pośredniczących patrz zakładka Opłaty i rozliczenia.

17. W jakich godzinach można skorzystać z pomocy konsultantów kubisa24?

Konsultanci kantoru internetowego kubisa24 udzielają pomocy technicznej od poniedziałku do piątku w godzinach 9 - 16 pod numerem 606 952 656.

18. Czy istnieje możliwość złożenia zlecenia oczekującego z limitem ceny?

Zlecenia z żądanym kursem są możliwe należy wybrać Transakcje/Zlecenia a następnie dodać zlecenie poprzez wybranie zielonej ikonki + w lewym górnym rogu.

19. Jak można sprawdzić aktualny stan środków w moim portfelu walutowym?

Stan środków sprawdzamy wybierając zakładkę Transakcje/Stan środków.

20. Gdzie znajdę tabelę z bieżącymi kursami walut ?

Aktualne kursy walut wyświetlane są w zakładce Transakcje/Wymiana walut.

21. Co ile odświeżane są kursy na stronie kubisa24?

Kursy edytowane są w trybie online jeżeli występują wahania kursu to jest on odświeżany najpóźniej po 10 sekundach.

22. W jaki sposób można kontaktować się z kantorem internetowym?

Można skorzystać z kilku kanałów komunikacyjnych: Za pomocą formularza kontaktowego, telefonicznie, za pośrednictwem maila na adres kantor@kubisa, lub info@kubisa24.pl

23. Czy kantor kubisa24 posiada walory odróżniające go od pozostałych firm z branży ? na czym polega jego konkurencyjność?

Kantor internetowy kubisa24 nie pobiera żadnych dodatkowych opłat i prowizji tj. brak kosztów za przelew zwrotny, brak kosztów za przelewy zagraniczne, brak kosztów za przelewy krajowe, walutowe.

24. Czy zapłatę za zakupioną walutę można uregulować za pomocą kart kredytowych i debetowych?

Niestety nie ma takiej możliwości z powodu wysokich opłat interchange, które są składową kosztów naliczanych przez emitenta karty zazwyczaj bank, system płatności np. VISA, MasterCard a także agenta rozliczeniowego np. Polcard.

25. Czy w kantorze internetowym kubisa24 można nabyć waluty tzw. turystyczne tj. lewa bułgarska, turecka lira, chorwacka kuna, ron rumuński, forinty węgierskie, szekle izraelskie?

Wyżej wymienione waluty są dostępne tylko w naszych kantorach stacjonarnych, można za nie zapłacić wykonując przelew międzybankowy natomiast walutę należy odebrać osobiście w okienku kasowym. Prosimy o info na kantor@kubisa.pl

do góry